Popular Posts

7/25/2012

129. ဓါတ္ပံုတစ္ပံု၏ သမိုင္း

129. ဓါတ္ပံုတစ္ပံု၏ သမိုင္း: “ ဓါတ္ပံုတစ္ပံုကို ဘာနဲ႔ ဘယ္လို ရုိက္ထားတယ္။ ဒါကို ဘာနဲ႔ ထပ္ျပင္ထားတယ္ ဆိုတာကို အတိအက် ဘယ္လို သိလို႔ ရလဲ ” ဆိုျပီး ကၽြန္ေတာ္႔ကို ေမးလ္ထဲမွာ လာေမးထားသူ တစ္ေယာက္ အတြက္ ဒီပို႔စ္ေလးကို ေရးျပီး တင္လိုက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က အကၽြမ္းက်င္ၾကီး မသိပါဘူး။ ဘယ္သူမွလည္း မသင္ေပးပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္႔ဖာသာ ေလွ်ာက္ကလိရင္း သိထားတာေလးကို ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ ဒီလို ပံုေတြကို Analysis လုပ္ေပးတဲ႔ ေဆာ႔ဝဲလ္ေလးေတြ ရွိတယ္လို႔ ဆိုေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေသခ်ာ မသံုးဖူးပါ။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ေဆာ႔ဝဲလ္နဲ႔ အကူအညီ နဲ႔ မဟုတ္ဘဲ ဒီအတိုင္း ၾကည္႔နည္းေလးကို သိသေလာက္ ေျပာျပမွာပါ။
ဒီပို႔စ္က ဘာအတြက္ကို ရည္ရြယ္တာလဲ ဆိုေတာ႔ တစ္ခါတေလ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျဖစ္တတ္ပါသည္။ ဓါတ္ပံုေတြက အမ်ားၾကီး။ ဒီေတာ႔ ဒီဓါတ္ပံုေတြကို ဘယ္ကင္မရာနဲ႔ ရိုက္ထားတာလဲ ဆိုတာ မမွိတ္မိ ျဖစ္တတ္ပါသည္။ ထိုအခါမ်ိဳးမွာ ျပန္ျပီး ရွာေဖြဖို႔ သက္သက္ပါပဲ။ ေနာက္တစ္ခ်က္ကေတာ႔ မသိေသးေသာ သူမ်ားအတြက္သာ ရည္ရြယ္ပါတယ္။ စလုပ္ၾကည္႔ရေအာင္။ 

ေအာက္ပါ အတိုင္း ကိုယ္သိမ္းထားတဲ႔ ဓါတ္ပံုေတြ ရွိေနတဲ႔ ဖိုဒါေလးကို ဖြင္႔လိုက္ပါ။

ျပီးရင္ ကိုယ္ၾကည္႔လိုတဲ႔ ဓါတ္ပံုမွာ Right Click ကို ႏွိပ္ပါ။ ေပၚလာတဲ႔ ေဘာင္ထဲက Properties ဆို...